Vyhraj mediální kampaň za statisíce!
„Dostaň se na kreativní výsluní“ – je název kampaně, kterou realizuje Fler ve spolupráci s časopisem Instinkt a dalšími médii. Výherce soutěže si odnese ceny v hodnotě milionu korun a znatelně si tak vylepší image svého dosavadního tvoření vzhledem ke skutečnosti, že všechny ceny jsou zaměřeny na mediální propagaci. Mimo jiných je i jednou z cen vytvoření profesionální mediální kampaně a získání inzertního prostoru v médiích typu Exkluziv, Instinkt, Týden, Sedmička a mnoho dalších. Výherce se může těšit i na marketingovou podporu Fleru v podobě Fler show, Cat show, Fler Magazínu i propagace skrz sociální sítě. Výherce se zkrátka dostane na kreativní výsluní, jak slibuje název soutěže, a zúčastní se i marketingového kurzu pro budování své značky. Ceny jsou více než lákavé a co je nejdůležitější, tak Vám pomohou zviditelnit Vaši značku a Vaše tvorba rozhodně bude vidět! Neváhejte a přihlašte se do soutěže, ať můžete propagovat svoji tvorbu jako profesionál! Přihlásit se může každý tvůrce Fler.cz, který vyplní přihlášku a stane se předplatitelem čtyř čísel časopisu Instinkt a samozřejmě svojí tvorbou zaujme porotu, která se skládá ze čtyř členů – Jiří Kubeš (zakladatel Fleru), Venuše Baxová (šéfredaktorka časopisu Instinkt), Lenka Sárová Malíská (vítězka předešlého ročníku, zakladatelka Studio Malíská), Jan Kulich (vydavatel časopisu Instinkt).
Uzavírka přihlášek do soutěže: 30. listopad 2018
Domovskou stránku soutěže naleznete zde.
Podrobná pravidla soutěže naleznete zde.
Zajímavost:
V prvním ročníku soutěže vyhrálo Studio Malíská (profil tvorby zde) a odneslo si mediální kampaň, propagaci a marketingovou pomoc v celkové hodnotě více než milion korun. Jak výherce soutěže naložil se svojí výhrou se můžete dočíst zde , fotodokumentace níže.
Zdroj: Fler.cz